Detox




Zarahs gudmor och jag kom idag överens om att vi skulle försöka
ge oss på en detox-kur för att rena våra kroppar.
För er som inte vet så är detox-kuren en slags rening av kroppen
då man rensar ut kroppen från massa skit.
Det är väl ungefär som en tarmsköljning fast man gör det
genom en strikt diet och detoxtabletter (eller flytande form)
Jag insåg att man måste ha en jäkla disciplin för att genomföra
denna diet och nu är vi så fega att vi ändå bara ger oss på en
7 dagars kur pga att vi båda är träningsfreak och inte vill sluta gymma.
Man ska helst inte träna hårt under dieten utan bara utföra yoga men det har
aldrig riktigt fallit mig i smaken tyvärr.

Vi startar efter nyår så det ska bli väldigt spännande.
Hade tänkt att göra en make-over på både mig och mitt liv
nu under dom 9 dagarna som jag var ledig men jag gick och
blev sjuk istället så det var ju dödsdömt.
En grinigare Linda fick man leta efter då jag fick ligga
i sängen två dagar in på min semester. Fasen!!!

Detoxkuren ska göra en piggare och det innebär ju självklart
att man måste fortsätta att hålla en sund diet efter också
annars är den ju helt värdelös.
Så håll tummarna för mig och Maria nu när vi ska
starta våra nya sunda och träningsfyllda liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0