Beirut Café





Engelbrektsgatan 37
114 32 Stockholm
08-21 20 25         ¨      
[email protected]

Måndag-lördag: 17-01
Söndag: 17-23



Resturang:  Typisk libanesisk restaurang. Lyxigt inredd. Man tror att man är
                    i själva Libanon! Stor lokal med pampiga accesoarer.


Service:   Servicen var fläckfri. Servitörerna gav oss en 100% sevice och var hela tiden
                uppmärksamma på alla borden. Ett stor plus var att alla såg glada och trevliga ut.

 
Maten:   
Maten var oklanderlig gjord. Allting var perfekt kryddat och det libanesiska köket
               visste mer än väl hur man fick ihop alla smaker och hur man serverade oemotståndlig mat.
               Menyn bestod av lagom många rätter och varierande rätter. Man kunde även finna något
               så exotisk som fårtestiklar på menyn!

Priser:    Beirut café var extremt dyrt. Jag var inte riktigt beredd på prisklassen då jag ej hade
               undersökt det innan. Varmrätterna var väl värda sitt pris men förrätterna tyckte jag
               låg i en alldeles för hög prisklass. 115:- för fyra scampi och 85.- för en youghurtröra
               var kanske att gå lite över gränsen. Men allt som allt så tyckte jag ändå att det var
               prisvärt pga servicen, miljön, stämningen och den extremt goda maten!

Betyg:     @@@@@     (Högsta betyg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0