Bolero







E-post
[email protected]
Adress
Klarabergsgatan 25
Telefon
08-20 48 18



Restaurang: Mysigt inredd resturang/café med spanska influenser. Serverar allt från
tapas till a la carté och hälsotallrikar. Har två delar. En för fika och en för mat.


Service: Servicen är toppen och dom unga tjejerna som står i kassan och serverar
är verkligen rara och har ett fint bemötande.


Mat: Maten gick från toppen till botten. Min första upplevelse när jag valde min
hälsotallrik med tonfisk så vart jag så imponerad att jag skrev ett helt inlägg
om Boleros mat. Resterande besök har varit katastrofala när det gäller maten.
Jag beställde tapas och calamarin var sönderfriterad, musslorna var gratinerade i
någon billig ost och scampin låg i någon slags oljig marinering. Tonfisken har inte
heller hållt måttet när jag beställt rätten igen och club sandwichen var smaklös.
Vart riktigt besviken på Boleros då jag finner att miljön och stämningen är suverän
och dom har lyckats med att få in mångkulturen rejält bland både gäster och personal.
Fika fortfarande an men maten är bara bortkastade pengar att spendera på.

Pris: Alldeles för högt pris med tanke på kvalitén. Man kör nästan a la carté priser men
serverar mat på korvmoj-nivån, om än lägre.


Betyg:            @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0