Capri




Capri Ristorante Nybrogatan 15
114 39, Stockholm
Tel. 08-662 31 32 / Fax. 08-660 23 22



Restaurang: Typiskt italiensk inredd restaurang som ligger mitt i Östermalm.
Den grottliknande miljön och den italienska musiken som strömmar
genom högtalarna gör miljön till en väldigt trivsam och mysig miljö.


Service:
Det har skett ett ägarbyte och stället har nu tagits över av några assyriska män
om jag inte minns fel. Några av dom italienska servitörerna är fortfarande kvar
och beroende på vilken servitör du får så kan din kväll på Capri bli riktigt stämningsfullt.


Mat:
Kocken är inte från Italien men man känner att han vet sin väg genom det italienska
köket. Menyn varierar precis som en klassisk italiensk meny och mina favoriträtter
på menyn är pastarätterna. Pastan med salsiccia och tomatsås är att dö för!



Pris: Priset går hand i hand med rätterna och man får tänka på att restauragen är ett
känt namn och befinner sig i centrala Östermalm.


Betyg:              @@@@


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

vilken bra blogg :) Perfekt med tips!

2011-11-13 @ 19:37:11
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Nathalie

ja det tycker jag att ni ska unna er:D

2011-11-13 @ 21:28:41
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0