På jobbet

Hello my friends!

Sitter här och bloggar från jobbet. Har rast.
Idag startade jag kl 9.00 med en säljutbildning
och den avslutades så sent som 16.00
Dessvärre var jag lite pengakåt och bestämde
mig för att inte låta min chef ta bort mitt pass på kvällen
så jag jobbar nu enda till 22.30 ikväll i charken.
Så ett härligt 9-22.30 pass tar man sig igenom idag.
Får tänka positivt.
Det blir en fint lönebesked framöver.
På lördag är det dessutom röd dag hela dagen
så då tjänar jag dubbelt både på lördagen och söndagen!!!!

By the way.
Vi fick göra ett personlighetstest idag och
reslutatet på min var att jag är en otroligt
dominant person :)
Ha ha ha ha!

Who could have guessed!!???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0