Restaurang grill





Grill®
Drottninggatan 89
113 60 Stockholm
+46 (0)8 31 45 30



Restaurang:  Välkommen till Melker Anderssons stora mästerverk. En av Sveriges
                      främsta svenska kockar som startad bla denna grill-restaurang.
                      En fantastiskt intredning men tyvärr brister restaurangen på många punkter

Service:       Dom få gångerna som jag varit där så har jag haft en tråkig bild av
                     servicen. Den har varit klanderfri och det är uppenbart att några av dom
                     bästa servitörerna och servitriserna jobbar här men den stela miljön gör
                     personalen desto stelare och man kan ana den smått stroppiga miljön 
                     som man satt sin fot i. Vi kändes oss inte heller speciellt välkommna
                     när vi var där.

Maten:          Första gången jag var där så tyckte jag att maten var utmärkt och menyerna
                     väl värda sitt pris. Men efter att grill brunnit ner och återuppbyggts så tycker
                     jag att det blivit sämre. Vi firade min man där och beställde in två lyxiga kött-
                     grilltallrikar och dom kostade självklart skjortan. Man bli då lätt besviken när man
                     får kyckling på denna tallrik då kyckling känns som ett väldigt billigt köttalternativ.
                     Såserna var tråkiga och vissa kötträtter kalla och torra.

Pris:              Alldeles för dyrt med tanke på vad som serverades. Jag fick ett stelt och
                     tråkigt helhetsintryck och det kändes som att bara vissa speciellt utvalda
                      människor var välkommna att sätta sin fot på grill

Betyg:           @@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0