Svarta Fåret









De Svarta Fåren

Gamla Stan
Stortorget 16
111 29 Stockholm


Telefon
08-20 06 71

Telefax
08-22 24 54



Restaurang: Trevlig och halvlyxig restaurang i Gamla stan. Ligger mysigt till vid torget
och har en hemtrevlig miljö.


Service: Nu var det ett tag sedan som jag var där men jag vill minnas att servicen var okej
men inte mycket mer än så.


Mat: Maten var suverän första gången som vi var där. Vi åt en nyårsmiddag med vänner
och beställde in mestadels kötträtter. Rätterna var mer än givmilda då det ingick
valfri potatis, valfri sallad OCH valfri sås till rätterna. Köttet var perfekt lagad och
allting smakade super. Dock var det med stor besvikelse som vi återvände på sommaren.
Jag vet inte om dom var mer turistinriktade på sommaren men maten levde inte alls
upp till samma standard som den hade gjort under vintertiden.


Priser: Första ronden så var maten mycket mer än prisvärt. Man fick enormt mycket för
pengarna trots att det var i gamla stan. Andra gången hade jag inte betalat dom
pengarna för den maten om jag fick välja.


Betyg: Första besöket:  @@@@@    Andra besöket: @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0