Back on track?



Igår var första gången som jag tränade på tre veckor.
Jäklar sjukdomarna tar död på mig.
Har aldrig varit så risig i mitt liv, eller otränad.
Jag som tränade 5-6 dagar i veckan en gång i tiden.
Jag var t om mer tränad sista månaden i min graviditet än
vad jag är nu två år efter :/

Jag vill så gärna komma tillbaka till min konsekventa träning.
Jag mår så jäkla bra av att vara tränad.
Jag är piggare, gladare och har en mer välmående kropp.

Det sjukaste är att jag blir så jäkla spinkig av att inte träna.
Hahahah,, skratta ni.
Det är ett stort problem för mig och definitivt inte ett lyxproblem
som alla som hör mig säga detta anser.

Jag väger 47 kg (har liten benstomme) och är 1.60!
Även om jag inte ser anorektisk ut så ser jag för
smal ut enligt mig själv och jag hatar att vara för smal.
Tycker snygga tränade kurvor är klart attraktivare än
massa revben :) I alla fall på mig.
Det enda som får mig att gå upp i vikt är träning.
Tränar jag så mår jag bra = äta bättre = gå upp i vikt!

Så nu ska jag iväg idag igen!
Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0