A shoulder to cry on



Tredje dagen hemma från jobbet!

Det blir bättre för varje dag.
Och mycket tack vare vänner, familj och nära & kära.
Faktiskt så har dom senaste dagarna varit ganska rörande.
Dom har varit rörande pga att min underbara man visat ett otroligt stöd.
Det har varit underbart pga att två av mina tjejer rusade hit dagen efter
att bomben hade exploderat på jobbet.
För att inte tala om mina andra tjejer och vänner som ringt och
hört av sig 24 timmar och dygnet och även kollegor som
ringt och visat sitt stöd.

Det får mig att känna mig starkare.
Det får mig att känna att jag faktiskt inte gjort något fel
och att jag ska stå på mig och hålla huvudet högt.

Så tack!
Tack alla läsare för fina kommentarer.
Tack till alla vänner och kollegor
Och tack till min familj.
Tack för att ni visar att det finns annat av
värden i livet än att stå och bli nedvärderad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0