Gravid och sjuk - toppen!



Toppen!
Inte nog med att man är gravid och går runt och känner sig
som på bilden hela tiden utan man ska få feber och ont i halsen också.
Lovely! Ska ju bara jobba fyra hårda dagar till.
Det här känns lite negativt men just nu så är jag lite
frustrerad över min situation. inte över faktumet att jag ska
ha ett till barn för det är jag överlycklig över men faktumet
att jag börjar bli utbränd på jobbet och samtidigt mår illa och är sjuk.
Nu är lilltjejen dålig idag också men det innebär i och försig
bara att hon ligger däckad brevid mig också.
 
Skit negativ...i know!


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Men gud, har jag missat på din blogg att du är gravid??? Grattis i så fall!!! (och skäms på mig om jag missat eller glömt det, haha). När är det beräknat? :)

2012-04-23 @ 20:30:19
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0