bloggtorka

Ursäkta min frånvaro!
Har total bloggtorka och varje gång jag ens tänker på att
blogga så stänger hjärnan ner och jag pallar inte skriva.
Är tillbaka på jobbet nu så jag kanske är för trött och uttråkad.
Blir definitivt bättre sen när jag ska vara mamma-ledig i ett år:)
Lång vinter, kyla och en bloggare hemma och ledig 24/7.
Snacka om att ni inte kommer att hinna med mina inlägg och uppdateringar:)
 
Tills dess...ha tålamod med den trötta, gravida och uttråkade kvinnan
bakom datorn :)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Eftersom du är gravid, har vi överseende med detta haha kraaam på dig Linda hoppas du tar det lugnt <3

2012-08-11 @ 12:15:35
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se
Postat av: Samira

Vi väntar tålmodigt:))
Hoppas familjen och lilltjejen i magen din mår bra!:)

2012-08-18 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0