Nya inköp till garderoberna

Fick lite pengar över denna månad för lönen var rätt bra så igår
hade jag på mig spenderar-byxorna när jag och min vän
Archana trippade runt i Kista centrum.
Dessvärre är jag en sådan god och osjälvisk moder så det
blev för det mesta inköp till Zarah och tjejen i magen :)
Det kommer även finnas bilder på lite andra inköp under sommaren:)
 
Till stora tjejen. Fasiken dom har så snygga barnkläder.
Man önskar att dom kunde göra dem i vuxenstorlek!
 
Till lill-tjejen i magen :)
 
Till mamy....
 
Gud jag har gjort värsta fynden i sommar.
Speciellt när det gäller skor.
Jag är så glad för det för jag har inte hittat ett enda par
skor på fler år då modet inte varit på min sida.
Nu hittade jag fem st för priset av ett. 600:- spenderade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0