Restaurang Siam

 
Stora Nygatan 25, Stockholm, Sverige
08-20-02-33
 
Restaurang
 
Restaurang Siam är en thailändsk restaurang i gamla stan som
verkligen gjorde intryck på mig senaste gången jag var där då
jag som äter mycket asiatisk mat, aldrig hade smakat mat
med denna typ av kryddning.
Tyärr blir asiatisk mat i Sverige ganska enformig ibland då
dom flesta köken använde sig av samma bas och samma koncept.
 
Service
 
Tyvärr var servicen under all kritik.
Servicen var kall och opersonlig och tyvärr lämnades
vi med tomma tallrikar framför oss alltför länge och notan
fick vi jaga minst två gånger.
Det gör att man tappar lusten av beställa något annat.
 
Maten
 
Maten var utsökt och råvarorna kändes väldigt fräscha.
Kryddningen gjorde att jag trots den dåliga servicen nog
kommer att återvända dit när jag befinner mig i krokarna.
 
Priser
 
Med tanke på att vi befinner oss i gamla stan när vi äter på Siam
så får man räkna med att priserna blir därefter men maten
var definitivt prisvärd och man fann olika prisklasser på menyn.
 
Betyg
 
@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0