Bristningarna ska bort

 
Även om jag tycker att vara gravid är en av dom mest fantastiska
sakerna som jag har fått uppleva så går det ju inte att
blunda för att det kommer en del resultat efter som är mindre smickrande.
Bristningar, en slapp mage som är svårt att få bort och hängbröst
för dom som väljer att amma en längre tid.
Jag har haft turen att inte få så extremt mycket bristningar och min
mörka hud gör att dom blir ganska nedtonade men likförbannat är
dom där och har man inte haft dom tidigare så stör man sig på dem.
Är man knappt fyllda 30 så är man ju faktiskt fortfarande lite mån om utseendet.
Så nu var jag hos apoteket och fick jag tips om att prova denna.
Den kostar 119:- så hjälper den så är det klart mer lönsamt att
använda denna istället för att gå till en klinik och få dom borttagna.
Är starkt emot skönhetsingrepp av alla slag och även om borttagning av
bristningar känns mer sunt än att operera in en f-kupa för skojs skull
så föredrar jag att läka kroppen så naturligt som möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0