Quick info

 
Snabb info om Linda
 
Jag har spelat tennis i elitserien och varit pointguard i ett basketlag
Jag brukade vara sjukt blyg och tillbakadragen fram tills att jag blev 17 år ungefär.
Jag har haft sju förhållande under hela mitt liv
Jag har aldrig haft en one-night stand
Jag är helt alkoholfri och röker ej
Jag har ett hett temprament
Jag släpper lätt in folk i mitt liv men är inte särskilt
förlåtande om dom gör mig besviken
Jag har en otrolig rädsla för att göra bort mig och
blir lätt generad
Jag har varit förlovad 2 gånger
Jag har dålig självdisciplin
Min största irritation är att jag fortfarande inte vet
vad jag vill göra med mitt liv, alltså karriärsmässigt.
Jag önskar att jag hade en större rumpa och större vader
Jag är sämst när det kommer till fysisk kontakt förutom
när det gäller kramar och pussar till mina barn
Jag har större krav ett förhållande än på mina vänner
Jag föredrar mörkhyade män till utseendet
Jag tycker Naomi Cambell är världens vackraste kvinna
Jag har blivit otroligt paranoid och rädd sen jag fick barn
Jag känner för dom svaga och kämpar för dom utsatta
Ibland låter jag världens och samhällets problem definiera mitt liv
Jag trivs inte alls i Sverige och drömmer mig alltför ofta bort
Min största passion är choklad
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0