Inte mammas flicka.....



Jag var aldrig speciellt kramig och kelig när jag var liten.
Mamma och pappa fick aldrig en frivillig kram eller puss
utan det var oftast dom som fick ta initiativet.
Inte heller ville jag ligga och sova i deras säng utan
sov alltid i min egen medan brorsan vägrade sova en
enda natt utan att ligga emellan mamma och pappa.

Zarah däremot är världens största kelgris.
Hon vill jämt kramas, pussar, kelas och hålla handen.
Hon kallar mig jämt för älskling och säger väldigt
ofta spontant att hon älskar mig.
Helt gudomligt sött!
Kanske är det för att jag helt plötsligt ändrat min
identitet och spenderat dom senaste två och ett halvt åren
med att pussa ihjäl henne för att hon är så
fruktansvärt sockersöt.

I vilket fall så är det otroligt mysigt att
ha en sådan kärleksfull liten sak i hemmet.
Någon som verkligen skänker en ovillkorlig kärlek!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Oh vad mysigt det låter med en sådan liten gosunge hemma!

2012-02-03 @ 17:30:27
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Suad

Svar: Linda, tack så mycket. Dina ord värmer mer än du tror, uppskattar de så mycket, så tack underbara människa <3

Vad kul jag blir att du vill engagera dig. Du kan bli aktiv inom röda korset, amnesty osv. De kräver oftast att man har en utb i juridik, statsvetenskap osv. om man ska jobba där men man kan alltid börja genom att engagera sig i ngn organisation. Otroligt givande, du hade trivts :)

Kram, ha en fin kväll!

2012-02-04 @ 01:00:19
URL: http://hypothetiically.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0