Bästa detoxkuren

Nu har jag hittat den bästa detoxkuren!!!!
Jag har sett till att åka på vinterkräksjukan!
Perfekt!
Vad kan vara bättre för kroppen än att kräkas
14 ggr inom loppet av 7 timmar.

Fy fan vad vissen jag känner mig.
Helt slut.
Min älskade man är och köper min favoritmat så att
jag ska få i mig något nu när jag äntligen fått upp lite aptit.

Det var väldigt nära att jag fick ta en sväng till akuten.
Kunde knappt stå, kunde inte behålla någon vätska och hade 40 graders feber.

Tänk er att vissa kräks frivilligt för att gå ner i vikt och
uppfylla samhällets sjuka samhällsideal.
Personligen gråter jag blod över mina tappade 5 kg på
min långa sjukperiod.

Att väga 45 kg är långt ifrån min ideal.
Usch! Hate it hate it hate it!!!!!


Kommentarer
Postat av: shamz från perrraa

sv: sorry för sent svar, har inte haft tid. Men aah jag är fortfarande politiskt aktiv, inte lika mycket som jag skulle vilja men :) själv då, hur går det?



kram

2012-01-19 @ 10:59:13
URL: http://perrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0