Odrägligt sjuk




Jaha...så var det dags för nästa sjukdom.
Bihållsinflamation!!!!

Så för att summera dessa två veckor så kan jag ju berätta
att jag startade med en härlig vinterkräksjuka, för att sedan
fortsätta till feber och astmahosta, för att gå över till
en grov förkylning och slutligen avsluta med bihållsinflamation.
För att inte glömma mina 5 tappade kilon som får mig att
se ut som ett skellett!!!

Nu kämpar både jag och min chef för att hitta ersättare
åt mig så att jag kan få min behövda time-out.
Två veckor till är bara för mig att glömma.

Det är synd att det är så stor press på oss alla.
Press på min chef för att han har en tajt budget och press på sig.
Press för att vi nästan aldrig har personal.
Press på oss för att vi får dåligt samvete när vi måste vabba
eller sjukanmäla oss för att vi vet att dom hamnar i skiten på jobbet.

Men någonstans måste man ju tänka på sin hälsa.
Vem vill ha mig om jag är sjuk och utbränd?

Jag vill ju bara bli frisk!!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

krya på dig <3 vad jobbigt, men du FÖRST!! kram

2012-01-25 @ 16:50:15
URL: http://dlorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0