Varför blir kvinnor så knäppa kring män?



Varför kollapsar alltid kvinnors hjärna när dom är runt män som
dom finner attraktiva eller oemotståndliga?
Det spelar ingen roll vilka kvinnor det är, vilken etnicitet dom är ifrån
eller vilken ålder dom befinner sig i för när dom hamnar i vissa
situationer så undrar man om allt står rätt till uppe i knoppen.

Igår kom en av dom fd cheferna på mitt gym ner med en kollega och
handlade. Hans kollega, en två-barns mamma som jobbar med
hälsokost är en kvinna som också ofta handlar hos oss och
som jag alltid funnit trevlig och glad.
Men igår när hon hade sällskap av denna man som jag gissar
är en riktigt favorit på gymmet då han är charmig och ser bra ut, så
hade hon en helt annan attityd.
Hon blev nästan svartsjuk och otrevlig när vi pratade med
varandra, vilket vi självklart gjorde för att vi känner varandra.
Och när dom försvann en bit bort så hörde jag att hon gjorde
narr av det som han och jag hade pratat om!!!
Det kändes så fjantigt men ändå så väntat.

Och jag kan räkna upp ett stort antal ggr som jag
beskådat denna situation.

Personligen finner jag det löjligt att man låter en
man fjanta till det i huvudet på en på det där sättet.
Och många gånger så är det ytterliggare ett tydligt tecken
på att vi kvinnor fortfarande är det svagare könet när
vi säljer oss så billigt och så lätt vänder oss mot våra "systrar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0