En flicka till i familjen

 
I tisdags så var Can och jag på ultraljud och självklart var vi så
nyfikna igen så vi tog reda på könet.
En till liten flicka blev beräknad till den 22 november.
Det blir ju två veckor innan ungefär i och med att jag ska snittas
så det kommer att ske runt gudmors födelsedag.
 
När jag kom hem och visade Zarah bilderna och berättade
att hon skulle få en lillasyster så tittade hon på mig med
fundersama ögon och sade:
 
- Men mamma då!
Jag sa ju att jag ville ha en grön lillebror!
 
Hahahahaha!
Jag vad ska man säga!
Can och jag hade väl också velat ha en liten pojke men
vem bryr sig när det väl kommer till kritan. Vi vill ju ha fler barn
så vi får hoppas på nästa försök :)
Skulle sjävklart vara kul att ha båda könen men så vidare
vi inte åker till Norge och sorterar spermier för 50.000 så
blir det nog Guds vilja som vi får gå efter och det går mer
hand i hand med min tro i alla fall :)
 
Zarah blir nog glad oavsett i slutändan för hon ÄLSKAR
verkligen små bebisar, vilket bådar gott för framtiden.

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Men åh, grattis! :) Kul att ni vet mer nu :) Ah, då får du ungefär 2 veckor efter mig, om tiden blir som den ska :)

"Jag sa ju att jag ville ha en grön lillebror!" Hahaha, en grön lillebror? Ville hon ha en alien? :P :D

2012-07-06 @ 17:56:09
URL: http://marycaroline.blogg.se
Postat av: MaryCaroline

Sv: Reglerna är skit om man frågar mig. Och även om reglerna finns verkar det i många fall även som att verket frångår dem... Hur många par och familjer har inte blivit åtskilda liksom på grund av alla idiotiska utvisningar? Det förstör verkligen för många!

Jag vet inte vad jag skulle göra om min sambo skulle bli utvisad igen, nu när vi ska ha barn. Visst, han har arbets- och uppehållstillstånd och vi väntar på svaret om han får uppehållstillstånd med anknytning, men det tar ju sån tiiiid! Jag skulle bli galen alltså om de kastade ut honom, fan vad mycket det skulle förstöra. Jag tycker väldigt synd om alla som blir utvisade utan större anledning bara för att reglerna säger dittan och dattan. Som att de idiotiska reglerna är viktigare än människors liv. Mest synd är det ju om barnen som förlorar föräldrar ,kanske för något år eller för alltid. Hemskt om de inte får komma tillbaka till Sverige även om de blir utvisade och tvingas ansöka från sina hemländer, usch!

2012-07-06 @ 18:00:35
URL: http://marycaroline.blogg.se
Postat av: ANNE

Hahaha en grön lillebror? :D En alien kanske hade passat bra då?

2012-07-07 @ 13:05:03
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Sara

Ååh, vad underbart med en till flicka! Zarah kommer bli så glad och ta hand om hennes lillasyster på bästa sätt tro jag. Önskade att jag hade haft en storasyster :( Ta hand om dig gumman <3 Tänker på dig!

2012-07-07 @ 21:04:57
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se
Postat av: Anonym

Stor kram och all kärlek till dig älskade lilla flickebarn från din blivande gudmor <3<3<3 Förstå min lycka om du skulle komma världen samma dag som jag gjorde för 32 år sedan :D! Hahaha att din storasyster önskat sig en grön lillebror tror jag hon snabbt glömmer när hon får se vilken liten änglabebis hon kommer få som lillasyster!

2012-07-19 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0