Ett besök hos kiropraktorn



Idag var jag hos kiropraktorn.
En tjej från samma stad som min man kommer ifrån
fick äran att knäcka och vrida och vända på mig :)
Min dotter satt brevid för att och frågade henne:

- Ska mamma gråta nu!?

Hahahaha...sötisen! Hon trodde det gjorde ont när det knakade
och satt och klappade mig på kinden hela tiden och pussade
på mig för att jag inte skulle bli ledsen.
Har man världens gulligaste dotter eller vad!!!???

Jag har fått problem med sätesmusklerna och det är det
som har gjort att jag har så förbannat ont för det
påverkar tydligen hela ryggen. Så nu måste jag göra vissa
övningar för annars kan min graviditet bli allt annat än kul.
Jaja....några återbesök och egen träning kanske hjälper!


Kommentarer
Postat av: ANNE

SV: Det har du rätt i! Men folk kan bli provocerade av precis allt, tro mig.. Hur oskyldigt det än är!

2012-06-08 @ 10:37:22
URL: http://favs.se/mode
Postat av: samira

Hahaha söta lilla Zarah! Du får se till att göra dina övningar nu o tänka på ryggen din.. Kan du inte få slippa bära tunga saker på jobbet ett tag? Det skulle ju vara bra för dig!

2012-06-09 @ 09:25:44
URL: http://samiraekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0