Nero 1 år - 24 juni 2012

 
 
 
Idag fyller vår lilla Nero 1 år!
Tänk att tiden har gått så jäkla snabbt.
Minns när Can kom hem och sade att han hade köpt honom och
vi åkte och hämtade den lilla kraken. Han satt och skakade hela
bilvägen hem och var jätterädd.
Och jag var nästan lika rädd jag, hahah,
Inte var jag så glad heller då jag aldrig sett mig själv med
ett husdjur men han växte in i familjen och idag så skulle
jag inte kunna tänka mig att lämna bort honom trots att
framtiden ser svår ut nu när barn nr 2 kommer.
Vi får väl försöka trolla!
 
Anyway...grattis till lilla Nero!

Kommentarer
Postat av: ANNE

ÅÅÅÅÅ vad söööt! Heeeerregud vilket charmtroll!
SV: Min har också gett med sig nu, så jävla underbart att kunna andas genom näsan igen! :D

2012-06-25 @ 09:44:00
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0