Timbaktus brev till politikerna



Timbaktu är i mina ögon den mest respekterade och vettiga svenska rapparen.
Han har varit med sen dag ett och skriver mer vettiga texter än någon
annan rappare. Hur Petter kan bli så känd för att sjunga en massa trams
som inte ens är närheten av rap är helt vansinnigt och det är
fanimej skönt att alla andra b-rappare försvunnit med sin b-musik.

En vän tipsade mig om denna låt som Timbaktu skrev till politikerna
och jag måste säga att jag gillar honom nästan ännu mer efter denna låt :)


Kommentarer
Postat av: ANNE

SV: Ja, jag har också pollen.. Och det är så jävla hemskt. Allt blir SÅÅÅ jobbigt när inget i skallen funkar, typ ögon, näsa, hals.. Fy satan alltså!

2012-06-04 @ 10:47:53
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0