2 poängare söker 10 poängare



Jag älskar när riktigt värdelösa människor kräver tio-poängare.
Och nu snackar jag inte om utseende utan vad man bär med inombords.
Jag har stött på så många korkade och naiva människor i mitt liv
och dom allra bästa är dom som verkligen inte har något att
tillföra till någon annan men ändå gör klart för alla
att dom inte tänker nöja sig med vad eller vem som helst.
Jag har träffat tjejer som får sina killar genom att anspela på sex
och som lockar dom med enbart sex och som sen inte kan förstå
varför dom utnyttjas och dumpas.
Jag har stött på skitstövlar till män som tycker att alla kvinnor
är skit och som inte kan förstå varför dom inte kan träffa
en vettig och ordentlig tjej.

Really??? You don´t get it!!??


Kommentarer
Postat av: Suad

sv; Tack finaste Linda, du är så himla snäll alltid. Jag uppskattar dina ord <3 Hur är allting med dig? Kram

2012-03-18 @ 21:49:28
URL: http://hypothetiically.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0