25 februari 2012 - Linda 29 år

Så var man 29 år då!
Scarry...ooooooo!
Nä men skämt åsido, alla försöker trycka på mig
en rädsla och en ålderskris men jag känner mig som en kvinna i
mina bästa åldrar :) Vem vill vara tonåring och självmordsbenägen :)
Jag trivs bra med att vara äldre och visare.

Såhär såg min spontana födelsedag ut.
Då vi alla trodde att jag skulle jobba då det var min
jobbarhelg så trodde vi inte att en ängel på jobbet
skulle rycka in och rädda mig från att spendera min födelsedag
bakom charken.

Nu på lördag så kommer dock det riktiga firandet men jag tycker
förra lördagen vart mer än lyckad då det var i sista minuten som
vi bestämde oss för att träffas.

Brunch vid marinan







Efter brunchen kom jag hem och fann denna gudomliga bukett
som var från min vän Maria som var för sjuk för att delta.



Sen tog jag och Christine en tripp till Kista Galleria
med Zarah och shoppade, ytterst lite....



Efter vårt besök så åkte vi hem och beställde take-away mat
och kikade på en film.









Snipp snapp slut....
Så var den underbara dagen slut :)

Tack kära vänner!

Kommentarer
Postat av: samira

Grattis i efterskott!:) Ett års livserfarenhet rikare! Du ser ut att ha haft det underbart dem senaste dagarna. Fin dag du ordnade för maken din också.



Kram Samira

2012-03-02 @ 13:58:21
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: Daniela

garttis på din dag!!! <3

2012-03-02 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0