Extra Extra - grekens fru har skaffat silikonbröst!!!!



Idag när min man skulle gå ut en vända med hunden så
mötte han en grekisk kille som jobbar här i närheten där vi bor.
Och det första som snubben gör är att börja skryta om att
hans fru, som nyss har fått barn, har lagt in silikon.
Inte nog med han skröt om det när hon tänkte på att göra det,
han var kvick nog att säga det som konversationens första ord även nu.
sen lade han till att han hade köpt en ny läcker bil.

Det finns inget värre än män som stoltserar med sina triumf-brudar.
Och jag blev väldigt besviken över att just han skulle vara så obotligt korkad.
Vem fan går och skriker ut att hans fru har sprängt in massa skit i tuttarna?
För mig gör ingen man med äkta kärlek till sin fru/tjej något sådant.
Och i mina ögon skulle man inte ens uppmuntra sin kära att göra
en sådan operation utan övertyga henne om att hon duger som hon är.

Men nu råkar jag veta hur tjejen är så silikonet chockar mig inte.
Däremot hade det varit en snyggare gest av maken om han
inte hade ropat ut på gatan att han vunnit en storbystad fru på lotto!


Kommentarer
Postat av: samira

Det var så lite så, det är ju tyvärr så dagens sanning ser ut.

Jaq hoppas att du står på dig, och att du aldrig förlorar dig själv. Det är vad man kallar en evig kamp.



Jag känner likadant när jag läser din blogg, vi verkar vara väldigt likatänkande. Och jag är glad över att jag funnit dig här.

Det är riktigt synd att man inte kan hitta människor man klickar med lika lätt i 'verkligheten', och även fast jag kan tycka att en blogg inte är verkligheten så kan den ibland vara mer verklig än många människor jag stött på.



Jasså, där ser man.. jag har också bott i Tumba, men det var några år sedan, är uppväxt i Norsborg.

Jag förstår att du inte vill skriva dina uppgifter öppet, jag godkänner inte kommentarer på min blogg, dem publiceras direkt. Men jag har raderat din kommentar. Skulle du vilja skriva något som du helst inte vill skriva öppet så kan du alltid maila mig på [email protected]



Jag läste ditt inlägg "This is me" och jag blev så rörd! Dina ord når rakt in i mitt hjärta! Du är stark, så stark! Det är alltid dem människor som gått igenom svårigheter som kommer ut som dem mest vackraste människorna. För genom svåra tider så vinner man även mycket, man vinner insikt, medmänsklighet, man ramlar och man ställer sig upp igen. Du är vacker!



Har du någonsin varit i Sri Lanka efter att du blev adopterad?



Med en moder som dig så kommer din dotter att växa upp till en vacker, insiktsfull kvinna.



Kramar!

2012-03-09 @ 21:11:51
URL: http://samiraekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0