Jag begår barnarov när jag är tillsammans med min man....

Den 29 februari kom - skottår!
Äntligen fyllde min man hela 9 år :)
Jag begår alltså barnarov genom att vara gift med honom..haha!
Eftersom han bara fyller år vart fjärde år och har varit sjuk
och deppig hela halvåret så kände jag för att göra
hans födelsedag till en superdag.
Så detta var vad jag hittade på....

Kvällen innan hans födelsedag så lämnade jag
en lapp under hans kudde där det stod att han
skulle vara klar och färdigduschat till kl 1030 dagen efter.

På morgonen fixade jag en supermysig frukost
från vårt goda hembageri.



Sen skickade jag iväg honom på thaimassage i en timme.



Efter det mötte jag honom i centrum för att åka
in till city. Där gick vi till tapas pong på Drottninggatan
och åt en lunchbuffé med asiatisk mat och sushi.



Efter vår lunch så åkte vi till Skanstull där jag lurade honom
med till en källare med spa-miljö.
Där var jag själv på min möhippa.















Efter en timmes mys pys i jaccuzin så åkte vi hem och hämtade
bilen för att sedan åka och hämta Zarah och hans syskon.
Därefter åkte vi till restaurang Murasaki på medborgarplatsen
och åt japansk grill.











Så var denna kväll slut och vi återvände möra men nöjda
till våra sängar.

Kommentarer
Postat av: Daniela

vad söt du är :)

2012-03-02 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0