Zarah ser sin första film på bio


Igår gick vi på bio med Zarah.
Med oss hade vi min kompis med hennes två barn
och hennes syster.

Det gick bättre än vad jag trodde, men på slutet så vred sig
både Zarah och hennes son på sig och tyckte väl att det var dags att gå.
Ljudnivån kan ha varit lite för hög för knattarna och filmen tyckte
jag nog var för lite äldre barn.
Ska kanske dra iväg henne på happy feets istället där det
finns dansande pingviner med.

Men jag tror nog att hon tyckte att det var en
häftig uppelvelse allt som allt....


Kommentarer
Postat av: Gosia

Såg ni den i 3D? Blev barnen inte lite rädda? :o



Jaaa, jag ÄLSKAR crepes!

2012-03-19 @ 20:58:08
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0