Speed-bantning

 
Blev förvånad när jag steg upp på vågen igår.
Har gått ner 6 kg på en vecka så magen är snart smalare än
innan jag blev gravid vilket är mitt mål då jag aldrig blev av med magen
förra gången efter Zarahs födsel.
 
Har bantat ofrivilligt efter operationen då den gör
att man faktiskt tappar matlusten då man går
många många timmar utan att få äta både innan och efter
så det minskar suget efter mat.
 
Har inte heller känt något enormt sockerbehov utan är mer sugen
på lätt mat och frukt. Chockerande.
Choklad är närmast det onyttiga jag kan komma men jag
köper naturgodis som innebär nötter i kombination med choklad.
 
Nu ska jag bara komma igång med promenaderna.
Känner att jag håller på att bli sjuk. Halsen känns sisådär.
Ska försöka vila ordentligt istället.
Man får ju inte så mycket sömn längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0