Insamling till mångkulturens offer...

När jag skrev inlägget om kvinnors rättigheters så letade jag efter
bilder och som vanligt hamnade jag på en  någon rasistisk
hemsida som försökte sko sig på tragedin om vad som hänt i ett muslimskt land.
Hemsidan hade en insamling med titeln: Insamling till mångkulturens offer.
Där samlade dom in pengar för dom som drabbas av
den hemska mångkultur som nu väller in i Sverige.
Senaste betalningen gick till en svensk företagare som fick betala
skadestånd för att hon nekat en muslimsk tjej anställning pga att
hon ville jobba med slöja.
Då hade denna heroiska hemsida ryckt in och betalat skadeståndet.
 
Höll på att garva ihjäl mig!
Crazy society with even crazier people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0