Islam kommer aldrig att försvinna, och tack vare omvärlden så blir den starkare.

Man kan inte annat än att älska SD för att
låtsas tycka synd om Fadime för att hon utsattes för hedersmord
när dom egentligen tycker att det är det bästa som kunde ha hänt
då dom kan använda detta till att skrämma osäkra svenskar till att
rösta bort muslimer och islam från Sverige.
 
Samma sak gäller alla hemsidor som jag finner varje
gång som jag letar efter efter material till bloggen som använder
brott mot mänskligheten som skett av muslimer som skrämseltaktik.
Det är synd att dom har desto mer korkade läsare
som faller för hela den här charaden.
 
Oh stackars Sverige som nu ska befatta sig med muslimer och
deras barbariska beteende.
Snart har vi halalslaktning i varenda köttbutik, ramadan, böneutrop
från slottet, spökutstyrsel på varenda kvinna och stenkastning.
Rädda sig den som kan.
 
Please!
 
Det som skrämmer mest är väl att muslimska världen växer
sig starkare och större och håller på att gå från fattigdom och
diktaturer till starka konkurenter till omvärlden.
Jag tror det sticker mer i ögonen på västvärlden än om
dom skulle ligga i ruiner och vägra bryta banor.
 
Jag vet inte varför SD och andra högerextrema partier
i Europa enivsas med sin hatpropaganda mot muslimer och islam
för så vidare dom inte hade tänkt att utrota en tredjedel av världen
så kommer islam alltid att existera och samverka med övriga världen.
I Sverige kommer det alltid finnas muslimer och även här kommer
islam växa och bli en del av landet och det kan inga rasistiska fegisar
med någon fejkad insamling på sina hemsidor ändra på.
 
Det enda man kan ändra på är om man vi ha muslimer som är
vänligt inställda till det svenska samhället eller fientliga extremister
som vill spränga oss i luften för att vi har påbörjat en förföljelse
av varenda människa med arabisk klang på namnet.
Personligen tror jag att människor som Jimmie Åkessons största rädsla
är att muslimerna faktiskt ska komma in i samhället och bli en del
av samhället för i grund och botten vill alla rasister ha en etnisk rensning
och bli av med allt som hotar Sverige från att bli mindre svenskt.
 
Jag är inte överens om allt som islam står för och det finns inget
som jag bojkottar så hårt som extremister.
Men jag är långt ifrån överens med allt som sker i Sverige också
och mina dagliga debatter mot rasismen här står högre än min
rädsla för muslimer och islam.
 
Rädd för islam?
Jo tack!
Den dagen jag vaknar upp utan mat på bordet, med bomber som
flyger över mitt huvud och inte en färsk vattenbrun så långt som
ögat räcker, då jävlar är det dags och bli rädd.
Inte fann pissar jag på mig för att någon vill göra en böneutrop!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0