Samira

I onsdags så träffade jag då underbara söta Samira!
 
Hon hade köpt babysaker till bebisen redan.
En underbar mössa med matchande halsduk och så en
liten halsduk till det, plus en tröja.
Så himla omtänksamt!
 
Samira är så otroligt generös.
Tösen försökte bjuda mig på fika när det var jag som var skyldig
henne pengar. Nu lyckades jag avvärja hennes försök
men jag beundrar faktumet att pengar för henne verkar
vara ett lika litet dilemma som för mig.
Något som man inte ska tjafsa om och något som inte
kommer att paja relationen för att det på något sätt alltid
kommer att gå jämt upp då vi båda är generösa.
 
Tyvärr vart det som vanligt ett stressigt möte då
min mans bror skulle komma på middag med hans tjej
och jag fick reda på det av min man typ sex timmar innan.
Så Samira fick fara runt med mig och handla mat och hon
hade den fina gesten att vägra låta mig bära något överhuvudtaget
bara för att jag är höggravid.
 
Hon känns verkligen som en riktigt gentlewoman :)
 
Tack för en underbar dag gumman trots stressen.
Du är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Samira

åh så söt du är:)) du är så fin linda!
jag hade det jätte trevligt, så tack själv för en underbar dag!
och när man är höggravid så ska man inte anstränga sig alls!! det är nu som du ska sluta ta hand om allt o alla och istället låta allt och alla ta hand om dig!! kram

2012-10-13 @ 23:21:50
Postat av: Linda

Sant Sant! Kram på dig!

2012-10-13 @ 23:55:36
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0