Sms

 
Har latat mig i två dagar nu för att jag vet att resten av veckan
skulle se fullspäckad ut.
Idag skulle jag har träffat en barndomsvän men i sista sekunden
fick jag ett sms om att hon inte kunde komma.
En besvikelse då jag hade gjort mig redo och hoppas på att få komma ut.
Är inte ett stor fan av att man ställer in sista sekund då hela dagen blir förstörd
och man ofta blir sittandes hemma då man inte kan ringa någon annan
spontant och be dom komma ut och leka.
 
Men vi flyttade tiden till imorgon och imorgonkväll ska jag träffa
några andra vänner i Kista eventuellt.
Sen på fredagen har vi våra grannar som bor under oss på middag,
lördagen träffar jag Samira och på söndag äter vi middag hos mina föräldrar.
 
Funderar på om jag inte ska ta mig ut ändå och gå och shoppa lite.
Så tråkigt att gå själv men å andra sidan kan det vara lite
skönt att strosa runt själv. Får se hur jag gör.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0