Städnoja

 
Klockan är 01.27 och jag har precis lagt skurtrasor och rengöringsmedel åt sidan.
Yes mina läsare! Hög- väldigt höggravida Linda har städat, tvättat och diskat tills nu.
Korkat? Yes maybe, lite överkurs kanske när man ska ha barn om tre-fyra veckor.
Skönt att få gjort...JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
 
Har haft min lilla tös hemma en hel vecka nu från dagis och
har inte fått ett jack shit gjort!
 
Ungen har varit såååååå rastlös och väldigt dåligt aktiverad
så hon har hängt på mig 24/7 ...bokstavligen för hon sover inte
i sin säng och i och med att jag är ganska varm i kroppen nu när jag är
gravid så ligger hon och trycker mot mig istället för sin far som brukar få
ha henne liggandes över honom.
Och jag som måste ha kliniskt rent hela tiden har fått sett smutsen och
röran växa utan att jag har kunnat göra ett smack :)
 
Hon har vänt lite på dygnet nu när hon har varit hemma också
så hon vaknar vid elva på dagen och sen är hon uppe till elva på kvällen.
Därav att jag varken får tid över för att skriva djupa och långa inlägg eller
för att städa och pyssla med mitt.
 
Men nu har jag hållt på sen 7 på kvällen med grovrengöring av
hemmet så nu är det äntligen klart!
Sa till min man att jag förmodligen är vaken när han kommer
hem efter nattskiftet vid fem och som det ser ut nu
så håller jag nog mitt ord.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0