Tack underbara bror!

 
Glömde berätta att min underbara bror fick bort det här
jävla polisviruset från min dator!
Så nu är den stationära användbar igen och min musik räddad.
 
Ringde och frågade en datafirma hur mycket dom ville ha för
att fixa viruset och dom skulle ta 670:- i timmar och eventuellt
skulle jobbet ta två timmar men det sa min brorsa var löjligt då
sjävla jobbet kanske tar 20-30 minuter och sen sköter datorn
sig själv och det är inte så att dom spiller tid på arbetet.
 
Så han googlade fram hur man skulle göra och nu när han kom på
middag så lyckades han fixa det.
Love him!
Han sparade mig mycket pengar. Något som jag inte haft gott om denna månad!
 

Kommentarer
Postat av: ANNE

Ibland är det bra att ha en bror ;D
SV: Haha, jag var liiiite ironisk men jag förstår vad du menar. När jag fyller 25 lär jag ju få panik då jag är närmare 30 än 20 men än så länge känns det ganska lungt. (Idag iallafall! ;))

2012-10-16 @ 12:54:05
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0