Gamla minnen och gamla skor

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag hade vi lyckan att få en container utanför lägenheten för att
vi skulle kunna rensa bort saker från våra gemensamma utrymmen
och från våra privata utrymmen i föreningen.
Vi kastade massor och blev av med onödig last och när
jag tog tag i städningen på mitt vindsförråd så gick jag igenom
mina skor som låg där och skräpade.
Mina high-hills skor slutade jag ha efter att jag hade fått Zarah.
Det kan vara kul att ha någon gång när man går ut eller så men
vissa skor passar inte med rollen som mamma. Kan se lite smaklöst ut!
Fina skor var det i alla fall och någon gång åker dom väl på i framtiden :)
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Tycker mig känna igen några av de skorna från La Islas dansgolv några ggr;) Hade nästan glömt att du hade dem!
Men helt rätt. Kan se lite smaklöst ut med barn- vagn och högklackat! kram

2012-09-30 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0