Hopplös fall!

Italien gjorde mig gott.
Inte bara mentalt utan kroppsmässigt också.
En månad i solen, svettandes i 40 grader och med promenader dygnet runt
gjorde att jag till 97 % fick bort min mamma-mage.
Tyvärr så hann jag knappt hem så kom den tillbaka!
 
Jag börjar inse att min mage kommer att vara ett svårt fall.
Jag är och kommer alltid vara finlemmad i övrigt på kroppen.
Smala vader, smala armar, spinkiga handleder, litet ansikte.
Men magen är ett helvete som är här för att stanna.
 
Det är promenera, promenera och promenera som gäller.
Ingenting annat kommer att duga.
Inte ens om jag lägger om dieten.
 

Hittade en nästan exakt kopia av min mage fast blekare och med grymt
mer bristningar och märken. Men annars är den på pricken lik.
Den är absolut inte överdrivet fet men tillräckligt för att se osymmetrisk ut
och tillräckligt för att paja min för övriga x-small - small storlek.
Galet irriterande!!!
 
Ska försöka köra lite med Anna Skippers kost.
Hon har en egen hemsida med massor av recept!
Dvs om jag ser till att finna en grym motivation och disciplin.
Målet är låååååååååångt borta men målet är något åt detta håll:
 
 
Hahahaha...yeah right va :)
Vi får väl se.... i mina vildaste fantasier kanske!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0