Lates news

 
2013 och mycket händer och har hänt!
 
SUDATH FYLLER ÅR IDAG!!!! GRATTIS!!!!
 
1. Christine har flyttat till en ny lägenhet och fått nytt jobb
i närheten av där jag bor, JIPPIE!
2. Barnens gudmor flyttar längre ifrån oss (många tårar)
Tur att hon jobbar kvar i vår komun i alla fall.
3. Cans bror ska förlova sig i mars
4. Alessias dop ska snart arrangeras
5. Jag fyller 30 år den 25 februari
6. Min man fyller år, eller egentligen inte då han fyller den
29 februari...hahahaha
7. Pappa har opererat andra benet/höften
8. Jag har gjort min första resa till ett annat land än Italien
och den bar av till Barcelona
 
Det finns säkert flera saker att nämna men dessa är dom tyngsta nyheterna!
 
Det finns säkert mer att nämna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0