My bed is getting crowded

 
Ligger här på sängkanten med min laptop och två ungar i sängen.
Snart kommer min man hem och då blir vi fyra personer som
ska dela på en 220 säng, vilket innebär 2 mm till Can o mig och
resten till tjejerna. Vill flytta dem men Zarah är för tung och jag
pallar inte och Alessia envisas med att hålla sig vaken,
Galna unge! Hon har inte sovit sen 11.00 imorse.
En snabb powernap på 20 minuter i bilen bara.
Jaja, vi får hoppas att hon sover hela dagen imorgon istället.
 
Själv är jag helt slut!
Alessia var uppe till tolv inatt och höll mig vaken.
Jag hade spa och totalrenovering av mig själv till kl 3 på morgonen
i brist på annat att göra när jag kom in i andra andningen.
Kl 4 på morgonen bestämmer sig min andra dotter för att
avlösa sin lillasyster och kommer upp för att titta på tv och äta
upp chipsen som hon aldrig hann göra!
Så jag blev uppe med henne till klockan fem då Can kom
hem från nattpasset.
Jag somnar strax efter fem och åtta så hör jag Alessias ljuvliga
barnskrik från rummet brevid.
Trött som attan så pallrar jag mig upp för att mötas av den
underbaraste synen man kan önska sig kl 8.00 en lördag
efter tre timmars sömn.
Alessia ligger och skrattar åt mig när jag kommer fram till hennes
säng och när jar tar upp henne så har hon bajsad ner sig från topp till tå!!!
 
GREAT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0