Så gick nyårslöftet

Mitt nyårslöfte var att försöka att få denna mage.
Åtminstone att komma i närheten av den:
 
 
Men jag måste väl erkänna att jag ligger närmare detta resultat:
 
 
Hahahaha...inte riktigt kanske men nära nog.
Får väl ge mig själv ett break.
Det är knappt 3 månaders sen som jag klämde ut en unge
och jag har tyvärr inte fått ta del av hollywoodstjärnornas metoder
så det är inte så lätt att gå från höggravid till modelmage.
Och detta väder underlättar inte träningen och promenadmöjligheterna heller.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe det var ju inte alls längesedan du födde. Svårt att gymma med en sådan liten bebis :)

2013-02-17 @ 21:17:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0