Barcelona here we come....

 
 
 
 
Jag och min man åker till Barcelona på måndag.
En tre-dagars barnfri trip till lite mer värme.
Detta är den bröllopsresa som vi fick för två år sedan.
Kul att vi kommer iväg först nu...hahahaha!!!
 
Det blir första gången som jag åker på en resa till ett
annat land än Italien.
Ska bli väldigt spännande att se Barcelona för alla har
sagt att den staden är helt fantastisk.
 
Aparthotel Mariano Cubi, Barcelona
 
Detta är hotellet som vi ska bo på.
Det ska vara tre-stjärnigt så jag hoppas det är allt vi väntat oss.
 
 
 
Ja just det!
Kom på att mitt pass gick ut precis efter att vi hade betalat för resan...suck!!!
Så har jag tur så får jag den imorgon annars så måste jag punga ut 980:-
för ett provsoriskt, plus 350 :- för det nya som jag beställt.
Där försvann shoppingpengar :( Klantarsel. Tur att jag kom på det
innan jag kom till Arlanda i alla fall!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Men ååååå vad härligt :) Det behöver ni! Bara ni 2 :) Jag blir riktigt avis och hoppas på att åka dit i vår! Kraaam

2013-01-11 @ 21:44:01
Postat av: Tanja

Ja vi hade det helt underbart! Florida är verkligen ett resmål jag kan rekomendera. Barcelona är också en stad jag vill åka till! HOppa sni får en mysig "smekmånad"=)

2013-01-12 @ 09:25:12
URL: http://tanjaselma.blogg.se
Postat av: samira

Ha en underbar resa nu vännen! Vi hörs när du är hemma igen! :)

2013-01-13 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0