Powerwalk

 
 
Känner mig stolt över mig själv!!!
I söndags gjorde jag ett schema för hur mina dagar ska se ut
för att bli lite mer motiverad.
Och i måndags satte jag igång med att följa det och tro det eller ej
jag har faktiskt hållt igång väldigt bra. Det har visserligen bara gått
tre dagar men jag har hållt löftet om att ta långpromenader med Alessia
varje dag och det har givit resultat på den slappa mamma-magen som jag
vill få bort så jag fick ju upp motivationen direkt.
Sen har jag gått och lagt mig någorlunda i tid, sett till att ta mig an
massa måsten på en gång och inte skjuta fram allt, sen har jag
jagat lokal till festen.
 
Härligt nog så känner jag att dom lyckliga endorfinerna ökar
och att jag är mer harmonisk och mer glad i mig själv.
Tänk vad lite åtaganden kan göra så mycket!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad duktigt! Man mår så mycket bättre när man gör tid för träning och sig själv. Också när man har rutiner och gör saker direkt annars blir det lätt inte av och man skjuter upp det och sådant kan tynga en. Måste själv prioritera mig mer, dags att ta tag i det!

2013-02-01 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0