Wow...so this is life outside home!!!!!

 
OH MY GOD!!!!!
Äntligen har jag tagit mig ut ur sitta hemma och deppa-koman!
Sen jul har jag fan inte rört mig utanför väggarna i lägenheten.
Dels för att det varit ca 50 minusgrader ute och när man kommer från
varmare rötter så går man typ i ide när det är 0 gradigt.
Sen blir jag alltid lite lat i början när jag fått barn.
Tröttheten slår in och promenera ute ensam känns långt borta.
 
Men nu har det varit för mycket av sitta hemma ensam dosen.
T om bloggen har blivit deprimerad!
 
I onsdags så kom Christine över på middag, på fredagen var
jag och lekte med Zarah i centrum och träffade några bekanta, i lördags
så var jag med Zarah på ett kalas som hölls på en stor lekplats i
Barkarby och där fick jag superbra kontakt med en engelsk mamma,
sen på kvällen lite senare så kom min vän John över på middag, idag
träffade vi barnens gudmor, hängde i centrum och sedan gick vi hem
och tog massor av underbara kort på oss och barnen,
och imorgon fikar jag med min kära vän Archana i centrum efter
en förhoppningsvis, lång och skön promenad med Alessia.
 
Så social kontakt är alltså det bästa botemedlet när man
är halvvägs till apatisk och soffliggandes.
Det är skrämmande hur snabbt det går att bli så apatisk
att man går runt med samma kläder, smutsigt hår och knappt
orkar ta sig an ett enda måste.
 
Länge leve sociala träffar och vänner säger jag bara!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0