Jag var på bimbo... jag menar skönhetsmässan :)

I söndags besökte vi skönhetsmässan i Kista.
Anledningen till att vi var där var för att vi hade fått gratisbiljetter
av en återförsäljare av solarium.
Can var tidigare intresserad av att öppna ett solarium så
han skulle dit för att besöka en återförsäljare och titta på
nya produkter.

Jag måste vara en av dom få tjejerna som njöt mer av
att vara på matmässan i Älvsjö förra året än skönhetsmässan i år.
Nog för att jag gillar att se bra ut men ytligheten på mässan
var på sin spets och jag fann mig själv att hänga med min
dotter bland dom utklädda piraterna som gjorde reklam
för piratebay istället för hos silicon-brudarna vid modelfotograferingen.
Några var enormt vackra men dom flesta var bara överspacklade dockor.

Hon som fixade min make-up till bröllopet var där med sin model och
hon var en av dom få som hade en proffesionell model i mina ögon.
Och jag vet i alla fall lite om den verksamheten.










































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0