Restaurang Teppaniyaki & Tokyo (Yasuragi)








Yasuragi
Besöksadress: Hamndalsvägen 6, Saltsjö-Boo.
Postadress: 132 81 Saltsjö-Boo
             08-747 64 63


Resturang:   Här kan du uppleva japansk mat i sitt esse. Denna restuarang är belägen i
                     det japanska spat Yasuragi som för övrigt är ett av Sveriges bästa Spa!
                     Miljön och naturen får mig att känna mig väldigt japansk när jag vandrar
                     runt i min kimono som är ett måste för att få vistas på anläggningen.
                     Lugn och harmonisk miljö som relaxar dina sinnen!


Service:       Här är man långt borta ifrån stressen. Den dämpade och harmoniska
                    personalen tar dig bort från dit hektiska liv och låter dig avnjuta en god
                    middag med 100% service och en skön och diskret uppmärksamhet.
                    Miljön är tyst och stämningsfullt men med glad och öppen personal.
                    Extremt bra service!


Mat:             Då jag insåg att det japanska köket inte var riktigt för mig så föll inte
                    allt mig i smaken. Dofterna var härliga men smakerna var inte riktigt
                    gjorda för mig. Med all säkerhet så finns det andra japanska rätter som
                    kan passa mig bättre. Sushin däremot var den godaste sushin jag någonsin ätit.
                    Det märks att kockarna utbildads i Japan. Det var kul att pröva lite olika typer
                    av sushisorter som man inte alltid finner i city.

Pris:            Prisklassen var lite högre och det beror säkert på att restauragen är kopplad
                   till ett lyxigt spa och till en lyxig utemiljö. Tycker att sushin var prisvärd trots allt.


Betyg:         @@@@@


Kommentarer
Postat av: G

Söker för fullt nytt.

2011-11-13 @ 15:34:19
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: blaQue

Jag åt nyss en stor portion mat. Och sen läste jag din blogg och blev hungrig igen.

2011-11-13 @ 16:39:44
URL: http://ainas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0