Mitt hem, Min trygghet

"Borta bra men hemma bäst"

Det kan jag verkligen skriva under då det inte finns en
plats som jag trivs så bra på som i min lägenhet.
Jag köpte den, skapade den och gjorde den till ett hem.
Ett hem där människor kan känna sig fria att komma och gå.
Ett hem där dörren står öppen för alla religioner, alla klasser,
alla etniciteter och alla möjliga olika personligheter.
Nyligen gjorde min man mitt hem till ett väldigt vacker hem
så nu trivs desto bättre med tre nyrenoverade rum.
Köket fick behålla sin status tills vi har orken att fortsätta.

Jag trivs bra med att bara vara hemma, gå runt, filosofera och tänka.
I detta hem har det tagits många beslut, funnits många minnen
och det är precis så ett hem ska vara.

Välkommen in.....


Köket













Vardagsrummet















Sovrum





















Hallen









Badrum









Balkong









Hemma hos oss kan man alltid slå sig ner vid
ett bord fyllt med mat.
Mat är något som aldrig saknas i varken vårt
hem eller vår kultur ;)




















Kommentarer
Postat av: Fraj

Fy bubblan vilken härlig lägenhet!

2011-09-29 @ 21:49:47
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0