Skriven av mig

Min vän, jag vet att du lider
Du bär på för mycket minnen som svider
Misär präglar ditt hjärta
Dina ögon talar om att bakom dem så döljer sig en otrolig smärta
Säg inte att allt är okej när ordet är långt ifrån sant
Kom mig nära, stå inte ensam på din kant
För vissa är livet glädjefullt och lätt
Andra kämpar ständigt för ett liv som inte känns rätt
Men du min vän, är en ängel skapad av Gud
Varför höjer du inte din röst, varför säger du inte ett ljud
Ta din plats i livet och fånga lyckan idag
För vi vet ej något om våran morgondag
Tro på att du förtjänar all lycka i världen
Och letar du efter äkta vänskap och kärlek, så här är den
Det är en fin egenskap att sätta andras välbefinnande före sitt
Att alltid tänka att det som är mitt är ditt
Jag tänker likadant så låt mig skänka en del av min lycka till dig
Och visa att du betyder lika mycket för mig som jag betyder för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0