Skriven av mig

Till mina kära vänner som jag håller så nära
Jag hoppas ni vet att ni alltid förblir mina kära
När jag krigar är ni som soldater, lojala vid min sida
När jag blöder eller är sårad, gör ni allt för att jag ej ska lida
När jag är lycklig så är jag med er
Ni gör att dessa lyckliga stunder blir allt fler
Ni lyfter bördan från mina axlar, som ibland är väl tung
Ni för bort mig från stressen och skapar mig ett lugn
En minut med er är en minut tagen från all misär
Säg till när ni behöver mig, för då finner ni mig här
Alla minnen vi skapat tillsammans under alla dessa år
Från vinter, sommar, höst och vår
Låt dem aldrig försvinna, utan låt dem bli allt fler
Låt oss bli gamla tillsammans så vi tillsammans kan minnas ännu mer
Låt våra barn bli som bröder och systrar, precis som vi är
Låt dem känna samma kärlek, samma kärlek som vi håller kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0