My man is a shopaholic

Min man har satt på sig spenderarbyxorna denna månad
och ville investera lite mer i möbler och inredning.
Det var lite kul att se honom fara runt och dedikerar
veckor till att inreda ytterliggare men tillslut var det nästan som
om han spårade ut lite ..hahahaha.
Men men...det blir fint i alla fall.





















sen satte jag upp några detaljer med svartvita bilder som
jag framkallat dels från internet och dels från privata bilder.
Landsbilderna är från Cans och mina länder.







Bäst av allt.... en ny säng!!!!
Så jääääääkla skön och stor nog för hela familjen.
Inkl hunden när han prompt ska ligga där.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint det blir. Själv önskar jag att min pojke brydde sig lite mer. Han är mer en fuktionell kille, bara det fungerar så är det bra, det spelar ingen roll om det är snyggt !

2012-04-14 @ 11:25:49
URL: http://malinnordmark.blogg.se/
Postat av: Christine

Gú vad snyggt :) Kankse har Cán nåt att berätta för dig. Vem vet om ha vunnit på lotto;) Närå, men det var supersnyggt i vardagsrummsskåpet:)

2012-04-14 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0