Alla hjärtans dag....och en kärleksfrukost!















Alla hjärtans dag var super i år!
Jag spenderade nog mer på denna dag än på julafton..haha!
I was felling like a love doctor :)

Jag sprang och köpte presenter innan jobbet i måndags.
Som vanligt fuckade jag ur och handlade LITE för mycket.
Och sen kom jag hem efter jobbet och rullade jordgubbar i choklad
klockan tolv på natten. För att sedan vakna klockan åtta
för att gå till vårt härliga bageri och köpa lite mysig frukost.

Sen gömde jag ett stort kärleks-kort till Zarah och Can
under kudden med en liten kärleks-hälsning som dom
fann på kvällen när jag jobbade.

Min bästa present var att Can och Zarah kom förbi jobbet
och åt middag med mig.
En total överraskning!
Den bästa!
Då jag sannerligen kunde komma på ett bättre ställe
att fira alla hjärtans dag än på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Christine

Åååååh vad fiiint :) Kärleken är underbar!

2012-02-15 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0